Vær radar Sørøst Norge

Radaren bygger på data fra yr.no, levert av Meteorologisk institutt og NRK.

Værradar for Sør-Norge

Tidevannstabeller

Her er tidevansstabeller for Vallø småbåthavn på Vallø

Lyst til å bruke egen App på telefonen eller nettbrettet?

Gå til Appstore (iPhone/iPad) eller Google Play (Android baserte enheter). Søk på "Weather Underground" og installer.  Vallø Båtforening sin stasjon heter IVESTFOL56.  Legg merke til stavemåten.  Du kan også søke etter Tolvsrod, Norway.  Det er flere stasjoner i området som drives av private. Vi har dessverre ikke appstøtte for Windows telefoner.

Værvarsel

Her er værvarsel for Vallø småbåthavn på Vallø

En fyr i Nederland som heter Wim van der Kuil har laget måte å vise værinformasjon på med eget dahsboard hvor data plukkes fra vår egen værstasjon. Du kan selv velge hvordan siden skal se ut mhp farger, velg i menyen til venstre

Hvis du vil ha denne som egen side, er linken her: https://www.vallobaatforening.no/pwswd/index.php