Brygger og pirer

Mange av dere har spurt hvorfor noen brygger har fått nye nummere. Her kommer en forklaring på det og vi håper det blir lettere i årene som kommer.

Bakgrunn fra tidligere år

• Vi har hatt 2 brygger som het Pir9 (og tilogmed navngitt Pir9B og Pir9A i omvendt rekkefølge )

• Vi hadde ingen brygge som het Pir11

• Vi hadde 2 brygger som het Pir15

• Vestre molo het Brygge90.

• Østre molo var navnløs

Styret bestemte derfor i 2021 at fra våren 2022 retter vi opp dette og nummererer pirene fortløpende. Derfor blir det slik som vist på bildet . Dette ble annonsert på hjemmesiden og på Facebook side til foreningen.
Pirene som er berørt er merket pånytt med nye stolper og nummer.  Vestre molo blir VM og så er det 1,2,3 osv helt opp til 22 og tilslutt Østre molo (ØM). Endringene er annonsert på våre hjemmesider og på foreningens Facebook side flere ganger.

For dere som eier plass så har du fortsatt samme fysiske plass selv om bryggen din har endret nummer.

Vennlig hilsen
Vallø båtforening