Plasssøknadsskjema

Dette skjemaet er for dere som IKKE eier båtplass i Vallø småbåthavn og IKKE allerede står på venteliste. Les også artikkelen som omhandler ventelistene annet sted på sidene våre.

Her i Vallø småbåthavn søker du om en plass i havnen, ikke direkte på plasstype slik det var før 2021. Dette vil være plasstype 1. Er ikke plassen stor nok, så søker du internt oppover, og må også søke om sommerplass hvert år. Uansett: Eier du en plass, går du foran de som ikke eier en plass med tanke på sommerfordelingen.

Fyll inn alle felter for å søke om båtplass i Vallø Båtforening. Du som søker blir satt inn på venteliste med den datoen vi fikk eposten. Alle behandles i kronologisk rekkefølge. Husk at tilsendt faktura på etableringsgebyret (500,-) og kvittering for innbetaling er ditt bevis på at du står i ventelistekø- ubetalt faktura (vi purrer på epost :-) medfører at vi dessverre må slette deg. Du må i tillegg betale et venteliste gebyr pr. år (400,-) frem til du får båtplass. Dette gjelder også interne søkere som søker endring i plasstype.

Hvis du bor på utsiden av Tønsberg er det i praksis ikke noe poeng å søke. Ventetiden på 1’er plasser er pr 1. januar 2023 ca. 15 år for søkere som bor i Tønsberg området. Har du spørsmål angående venteliste så bruker du epostadresse: venteliste@vallobaatforening.no

Vennligst fyll inn alle påkrevde felter

Bilder fra Tjøme

Bilder fra tjomebilder.no