Beslutning på årsmøte 2022

På årsmøte 2022 ble det vedtatt at foreningens medlemmer ønsker å nedbetale gjelden som foreningen har på Huset. Vi bruker våre felles krefter for å spare foreningen for unødvendige renteutgifter og Huset kan lettere bygge seg opp et vedlikholdsfond go derved kanskje unngå fremtidig gjeld. Gjelden er på ca 280.000 kroner og ved at alle medlemmer betaler inn 265,- vil gjelden kunne slettes.

Link til Årsmøtepapirene for 2022, se side 15
Link til referatet som viser at dette ble godkjent, se side 3

Det vil bli produsert fakturaer i mars 2023 i henhold til vedtaket. Du vil få faktura på epost og i tillegg bli varslet på sms.

På vegne  av styret vil jeg takke for at alle medlemmer stiller opp på denne måten for foreningen vår.

Vennlig hilsen

Erik Schlytter-Henrichsen